Subvenció serveis d’arxius i gestió de documents

En data 13 de juny de 2022, aquest Ajuntament va sol·licitar a la Diputació de Girona la subvenció de la CONVOCATÒRIA DE SERVEI D’ARXIUS I GESTIÓ DE DOCUMENTS que englobava:

  • Organització i anàlisi de la documentació de l’arxiu administratiu de l’ajuntament Identificació de les sèries documentals, classificació i elaboració d’inventari.
  • Descripció a nivell de sèrie, subsèrie, unitat documental composta (UDC) o unitat d’instal·lació (UI). Elaboració dels Excels PRITRA proporcionats per l’Arxiu Comarcal de l’Alt Empordà (ACAE).
  • Avaluació de la documentació i aplicació de les TAAD de la de la CNAATD.
  • Preparació de les eliminacions per transferir a l’ACAE. Preparació de les transferències de documentació a l’ACAE si s’escau.
  • Instal·lació en carpetes i capses normalitzades i/o de conservació permanent, segons el cas.
  • Reubicació de forma lògica i segura de les sèries a conservar.

L’import de la subvenció atorgada va ser de 4.178,05 € amb la qual es va poder complir amb els objectius a dalt esmentats.