En data 13 de juny de 2022, aquest Ajuntament va sol·licitar a la Diputació de Girona la subvenció de la CONVOCATÒRIA DE SERVEI D’ARXIUS I GESTIÓ DE DOCUMENTS que englobava:
- Organització i anàlisi de la documentació de l’arxiu administratiu de l’ajuntament Identificació de les sèries documentals, classificació i elaboració d’inventari.
- Descripció a nivell de sèrie, subsèrie, unitat documental composta (UDC) o unitat d’instal·lació (UI). Elaboració dels Excels PRITRA proporcionats per l’Arxiu Comarcal de l’Alt Empordà (ACAE).
- Avaluació de la documentació i aplicació de les TAAD de la de la CNAATD.
- Preparació de les eliminacions per transferir a l’ACAE. Preparació de les transferències de documentació a l’ACAE si s’escau.
- Instal·lació en carpetes i capses normalitzades i/o de conservació permanent, segons el cas.
- Reubicació de forma lògica i segura de les sèries a conservar.
L’import de la subvenció atorgada va ser de 4.178,05 € amb la qual es va poder complir amb els objectius a dalt esmentats.
